بخش تخصصی کتابخانه دفاع مقدس در کرمانشاه راه اندازی شد
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه در این مورد به خبرنگار ایرنا گفت: این بخش برای استفاده عموم مردم بویژه محققین و پژوهشگران دارای قابلیت و جذابیت های فراوانی است.

'بیژن راستی فر' روز یکشنبه اظهار کرد: خلا این بخش که به طور تخصصی به ارائه منابع و کتب دفاع مقدس و فرهنگ مقاومت می پردازد، در ساختار کتابخانه های عمومی استان وجود داشت.

وی گفت: ما روند تکمیل این بخش را کماکان در دست اجرا داریم تا این بخش برای پژوهشگران و محققین حوزه دفاع مقدس و فرهنگ مقاومت هر روز غنی تر شود.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه، تعداد منابع موجود در کتابخانه را نزدیک به هفت هزار جلد کتاب اعلام کرد.

راستی فر گفت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در راه اندازی این بخش کمک های فراوانی به ما کرده است که خدمتی در راستای حفظ و ترویج بیشتر معارف جنگ می باشد.

کرمانشاه از آغاز تا پایان جنگ تحمیلی به صورت مستقیم درگیر بود ولی رزمندگان و فرماندهانی که در این دیار در دوران دفاع مقدس نقش آفرینی کردند، بر این باورند که هنوز آنگونه که شایسته است به نقش این استان در دوران دفاع مقدس پرداخته نشده است با این حال انتظار است گشایش این کتابخانه ویژه دفاع مقدس گامی در راستای جبران این نقیصه باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com